Zakres szkolenia
Najlepszym nauczycielem jest praktyka.
Dlatego nasz kurs ma charakter warsztatowy. Od samego początku słuchacze pracują na przykładzie własnej strony i tworzą dla niej kampanię reklamową od podstaw.
Uczymy dobierania skutecznych słów kluczowych oraz wiązania ich z reklamami o wysokim współczynniku konwersji – a więc takich, które
przyciągną klientów, którzy faktycznie dokonają zakupu.
Uczymy też wyświetlania dodatkowych opisów uatrakcyjniających podstawowe przekazy reklamowe. Pokazujemy również jak wyświetlić reklamy w konkretnych miejscowościach i godzinach oraz jak zminimalizować ryzyko wyświetlenia ich konkurencji i przypadkowym osobom.
Tak skonfigurowaną kampanię uruchamiamy, a podczas II części kursu analizujemy skuteczność poszczególnych słów, tekstów reklamowych oraz stron docelowych. Eliminujemy najmniej skuteczne i
wybieramy te, która pozwalają pozyskać klienta jak najniższym kosztem.
Dodatkowo wspieramy klientów 7-dniowymi bezpłatnymi konsultacjami oraz bonem o wartości 250 zł netto, które można wykorzystać na własną kampanię.
Szkolenia z Google AdWords realizuje agencja Eurobrand o jednym z najdłuższych staży w branży SEM w Polsce, doceniona przez wielu klientów -
sprawdź terminy i ceny lub umów się na indywidualne spotkanie.
Na kursy Google AdWords zapraszamy przy okazji szkoleń otwartych (Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków, Gdańsk), jak też na szkolenia zamknięte u klienta lub online.
Po ukończeniu kursu słuchacze otrzymują certyfikaty. Możliwość odbycia egzaminu końcowego.