Zakres szkolenia
Szkolenie jest prowadzone na przykładzie stron wybranych przez trenera lub wskazanych przez słuchaczy.
W trakcie spotkania omawiane są
najistotniejsze oraz drugorzędne czynniki związane z optymalizacją serwisu (w tym SEO copywriting), jak też wskazywane są najczęstsze błędy w pozycjonowaniu oraz błędne hipotezy.
Duża część kursu koncentruje się na aspektach związanych z tworzeniem silnych i bezpiecznych linków pozycjonujących, wskazywaniem metod i miejsc linkowania oraz pomysłach na zaplecze.
Omawiane są także
czynniki związane ze sztuczną inteligencją w algorytmach Google oraz zasady analizowania konkurencyjnych serwisów w celu poznania ich metod pozycjonowania oraz słów kluczowych.
Na kursantów czeka również
kilka ćwiczeń oraz certyfikat (opcjonalnie egzamin), a także lista bezpłatnych stron/programów wspierających pozycjonowanie.
Po ukończonym kursie jego uczestnicy mają
prawo do bezpłatnych miesięcznych konsultacji.
Kurs może być realizowany również w wersji online oraz zostać poszerzony o dodatkowe bloki szkoleniowe, jak np. tworzenie cenników dla klientów zainteresowanych zleceniem pozycjonowania lub pisanie skutecznych opisów reklamowych (meta-tag Description) bądź pozycjonowanie obrazków, zdjęć i filmów.
Szkolenia prowadzi nasz partner, Eurobrand, najstarsza polska firma oferująca kursy pozycjonowania stron w Google -
sprawdź terminy i ceny lub umów się na szkolenie indywidualne.
Istnieje również możliwość podjęcia współpracy z Eurobrandem po ukończeniu szkoleń.
Istnieje również opcja bezpłatnego przeszkolenia dla osób bezrobotnych.
Usługa w formie otwartej jest realizowana w wielu miastach (Wrocław, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Katowice, Kraków), jak też indywidualnie w miejscu wybranym przez słuchacza lub przez Internet.